Reset Search
 
Artikel

Structuur aanbrengen van documenten in DDE

Support article

 
Datum van laatste wijziging3-5-2017 16:49
Overzicht
Content

Secties

Secties geven geen diepgaande informatie maar laten wel toe om een logische structuur op te bouwen in het formulier en worden vooral gebruikt om een inhoudstafel aan te maken.
Om de eerste sectie toe te voegen klik je op de knop 'Element toevoegen' onderaan de DDE en selecteer het type 'Sectie'. Vul de naam van de sectie in en klik op 'Toevoegen'.
Je kan secties aanmaken zoals je zelf wil.

Subsecties toevoegen

Om subsecties toe te voegen klik je op de driehoek aan de linkerkant van de sectie. Dit opent de sectie en een knop 'Voeg element toe' wordt weergegeven. Zo kunnen er nieuwe elementen toegevoegd worden, zoals secties binnenin de geopende sectie.

Secties herordenen

Om secties te herordenen (en later ook andere items), kan je gewoon het element verslepen naar de plaats die je wil.

Feedback

 

Was this article helpful?


   

Feedback

Please tell us how we can make this article more useful.

Characters Remaining: 255